ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τελικά, ποιότητα και εγγυημένα χαμηλές τιμές συνδυάζονται;

Τελικά, ποιότητα και εγγυημένα χαμηλές τιμές συνδυάζονται;

Όποιον φίλο, συγγενή ή συνάδελφο ρωτήσουμε αναφορικά με το τι σημαίνει για εκείνον «επιτυχημένη αγορά», θα απαντήσει με τα εξής: Ποιότητα και εγγυημένα χαμηλές τιμές.

 

Η αλήθεια είναι πως εν έτει 2020 και ειδικότερα σε αυτή τη νέα «πραγματικότητα» που βιώνουμε, όλοι μας «ψαχνόμαστε» σε ό,τι αφορά στις τιμές. Για την ακρίβεια, το «ψάχνουμε» πολύ προτού αγοράσουμε το οτιδήποτε, όπως αποκαλύπτουν, άλλωστε, και οι online καταναλωτικές μας συνήθειες.

Έχουμε μετατραπεί σε «κυνηγούς» προσφορών και χαμηλών τιμών, ενώ πριν από κάθε μας αγορά, φροντίζουμε να κάνουμε την έρευνά μας. Διότι θέλουμε να είμαστε σε θέση να βρίσκουμε τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς, χωρίς όμως να κάνουμε εκπτώσεις στην ποιότητα -ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα τρόφιμα και τα προϊόντα για το σπίτι που αγοράζουμε από το σούπερ μάρκετ!

Ακόμη και αν τελικά πραγματοποιούμε τις αγορές μας από φυσικά καταστήματα, έχουμε φροντίσει να κάνουμε πρώτα το απαραίτητο googlάρισμα προκειμένου να βρούμε τα προϊόντα που θέλουμε στις χαμηλότερες τιμές -και φυσικά, να τις συγκρίνουμε. Πολλές φορές, μάλιστα, συγκρίνουμε τις τιμές των προϊόντων online, ακόμη και την ώρα που βρισκόμαστε σε ένα κατάστημα -και δεν διστάζουμε να αποχωρήσουμε από αυτό, όταν βρούμε σε κάποιο άλλο την υψηλή ποιότητα στις εγγυημένα χαμηλές τιμές που αναζητούμε.

Τελικά, μήπως το «ψάχνουμε» πολύ;

Με λίγα λόγια, το «ψάχνουμε» πολύ με τις αγορές μας -και πολύ καλά κάνουμε. Διότι σε αντίθεση με το παρελθόν, σήμερα είμαστε περισσότερο προσεκτικοί με κάθε μας αγορά, ακόμη και όταν πρόκειται για ένα απορρυπαντικό από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς μας. Η τεχνολογία και η πιο άμεση και εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες μας επιτρέπουν, άλλωστε, να είμαστε πιο «ψαγμένοι» ως καταναλωτές και εμείς, φροντίζουμε να αξιοποιούμε στο έπακρο τις δυνατότητες που μας δίνονται.

Για παράδειγμα, κάνουμε πιο στοχευμένες διαδικτυακές αναζητήσεις με τις λέξεις-«κλειδιά» που μας ενδιαφέρουν, στρεφόμαστε σε apps τα οποία διευκολύνουν και αναβαθμίσουν την αγοραστική μας εμπειρία, μεριμνούμε ώστε να πραγματοποιούμε τις διαδικτυακές μας αγορές με ασφάλεια και κυρίως, συγκρίνουμε πάντα τις τιμές των προϊόντων πριν προχωρήσουμε σε κάποια αγορά.

Αλήθεια, όμως πόσο εύκολο είναι τελικά να είμαστε βέβαιοι για κάθε μας επιλογή, τόσο σε ό,τι αφορά την ποιότητα όσο και την τιμή; Άραγε, υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε ότι θα έχουμε εγγυημένα τη χαμηλότερη τιμής της αγοράς;

Σίγουρα μπορούμε να έχουμε όλα τα παραπάνω. Στην πραγματικότητα όμως, δεν είναι εύκολο να είμαστε σε θέση να ελέγχουμε και να διασταυρώνουμε κάθε ημέρα χιλιάδες βασικά προϊόντα από όλη την αγορά. Ακόμη και αν έχουμε «κατεβάσει» και παρακολουθούμε στα smartphones μας το παρατηρητήριο τιμών -το οποίο παρεμπιπτόντως δείχνει τις χθεσινές μέσες τιμές ραφιού των μεγάλων σούπερ μάρκετ σε περίπου 1.000 επιλεγμένα προϊόντα- δεν είναι εύκολο να βρούμε μόνοι μας τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς μαζί με την ποιότητα που θέλουμε.

Εδώ ακριβώς, λοιπόν, έρχεται ο ρόλος των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Είναι σημαντικό να κατανοήσουν οι αλυσίδες τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών και να σταθούν δίπλα τους αυτή την ομολογουμένως ιδιαίτερη περίοδο, βοηθώντας τους να βρίσκουν κάθε ημέρα εύκολα τις εγγυημένα χαμηλές τιμές και την εξαιρετική ποιότητα που θέλουν. Το παράδειγμα της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι σίγουρα ενδεικτικό.

Για κάποιον που το «ψάχνει» με τις τιμές και την ποιότητα, μία βόλτα από ένα κατάστημα ΑΒ μπορεί να μετατραπεί σε μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ταυτόχρονα συμφέρουσα υπόθεση με την αναζήτηση του «Τhumbs Up» στα ράφια και τα ψυγεία, δηλαδή του σήματος εγγύησης χαμηλής τιμής πάνω στα προϊόντα.

Για να εξηγήσουμε τι ακριβώς είναι το ομολογουμένως πρωτότυπο για τα ελληνικά δεδομένα «Τhumbs Up», αρκεί να αναφέρουμε πως η ομάδα της ΑΒ, διασταυρώνει κάθε ημέρα τις τιμές σε περίπου 10.000 προϊόντα. Αφού κάνει, λοιπόν, την απαραίτητη έρευνα, στη συνέχεια, με βάση τα αποτελέσματα που συγκεντρώνει -και με προτεραιότητα στα φρέσκα προϊόντα και τα είδη καθημερινής ανάγκης- βελτιώνει όπου χρειάζεται τις τιμές, διατηρώντας όμως την ποιότητα των προϊόντων. Υπάρχει, μάλιστα, και ομάδα που ελέγχει καθημερινά και το app του παρατηρητηρίου τιμών. Ουσιαστικά, λοιπόν, μέσα από αυτή την καθημερινή διαδικασία, οι άνθρωποι της ΑΒ Βασιλόπουλος διασφαλίζουν ότι οι πελάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν κάθε ημέρα μοναδική ποιότητα και την ίδια ώρα, χαμηλές τιμές.

Στην ερώτηση, λοιπόν, μήπως το «ψάχνουμε» πολύ, η απάντηση είναι «ναι». Το «ψάχνουμε» με τις τιμές, το «ψάχνουμε» με την ποιότητα και το «ψάχνουμε» προτού αγοράσουμε το οτιδήποτε θα μπει στα πιάτα και τα σπίτια μας γενικότερα. Διότι σήμερα, ως καταναλωτές είμαστε περισσότερο «διαβασμένοι», γιατί έχουμε στα χέρια μας την τεχνολογία που μας επιτρέπει να ανακαλύπτουμε κάθε στιγμή τις χαμηλότερες τιμές και γιατί φροντίζουμε να κοιτάμε παντού για να ξέρουμε τι «παίζει», προτού καταλήξουμε στις επιλογές μας.

Για όλους τους παραπάνω λόγους και ειδικότερα την περίοδο που διανύουμε -κατά τη διάρκεια της οποίας προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα στη ζωή μας- είναι σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι που διευκολύνουν το αγοραστικό «ταξίδι» όλων εκείνων που ψάχνονται για αδιαπραγμάτευτη ποιότητα και εγγυημένα χαμηλές τιμές. Και τα καλά νέα είναι πως όπως μαθαίνουμε και παρατηρούμε, υπάρχουν κάποιοι που το «ψάχνουν» με τις τιμές, όπως ακριβώς εμείς.