ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι εργαζόμενοι της efood παίρνουν θέση: #Proud_efooder - #restore_efood

Οι εργαζόμενοι της efood παίρνουν θέση: #Proud_efooder - #restore_efood

Στη δύναμη του διαδικτύου στάθηκαν οι περισσότεροι τις τελευταίες ημέρες που ανέκυψε ζήτημα με την εταιρεία efood, που εδώ και δέκα χρόνια αποτελεί τη νούμερο 1 υπηρεσία delivery στη χώρα μας.

Η efood απάντησε στη φημολογία, ξεκαθαρίζοντας πως αδιαπραγμάτευτη στάση της ήταν, είναι και θα είναι πάντα η διασφάλιση των δικαιωμάτων των διανομέων και του συνόλου των συνεργατών της.

Κάτι που επιβεβαιώνουν απόλυτα οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της efood, οι υπάλληλοι γραφείου και οι οι ντελιβεράδες, οι οποίοι πήραν την κατάσταση στα χέρια τους, πήραν τα δικά τους πληκτρολόγια ανά χείρας και βγήκαν να φωνάξουν την περηφάνεια τους για την εταιρεία που εργάζονται, την περηφάνεια τους που είναι μέλη της, αποκαθιστώντας το όνομά της, τόσο διαδικτυακά όσο και σε όλα τα επίπεδα.

Δεκάδες αναρτήσεις από εργαζόμενους, από συγγενείς και τις οικογένειές τους που γνωρίζουν από πρώτο χέρι την εργοδοτική συμπεριφορά της efood και το εργασιακό περιβάλλον ασφάλειας που διαμορφώνει για όσους παίρνουν τον τίτλο efooder και εντάσσονται στην ομάδα, ανέδειξαν «από μέσα» τι πραγματικά ισχύει και τι ανάγεται στη σφαίρα της αρρωστημένης – δυστυχώς – φαντασίας.

Διότι, μέσα από τις αναρτήσεις αυτές, που μπορούν όλοι να διαβάσουν στα hashtag #Proud_efooder και #restore_efood (δηλαδή «περήφανος efooder» και «αποκαταστήστε την efood»), οι πολίτες και ειδικά οι χρήστες του efood μπορούν να μάθουν τι πραγματικά συμβαίνει στην εταιρεία, κατά πόσο είναι «εργασιακή ζούγκλα», αν οι άνθρωποι αυτοί ζουν και εργάζονται με ασφάλεια ή ανασφάλεια.

Τα συμπεράσματα είναι συντριπτικά και δεν αφήνουν αμφιβολίες. Δίνουν τη δική τους ηχηρή απάντηση και στέκονται απέναντι στην προσπάθεια να αμαυρωθεί -μέσω διαδικτύου- η εικόνα μίας εταιρείας με 3.500 εργαζόμενους στην Ελλάδα, κορυφαία στον χώρο της, με κοινή αποδοχή από τους υπαλλήλους της, από τα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται και από τους ίδιους τους πελάτες της, που μένοντας απολύτως ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση και το προφίλ της εταιρείας, την επιβραβεύουν διαχρονικά, φέρνοντάς την στην πρώτη θέση της κατηγορίας της.

Τι είναι αυτό που δηλώνουν οι εργαζόμενοι; Πέρα από την απερίφραστη ικανοποίησή τους που εργάζονται για την efood, αναφέρουν συγκεκριμένα παραδείγματα συμπεριφοράς της εταιρείας: Οι μισθοί καταβάλλονται πάντα στην ώρα τους, με τις υπερωρίες επίσης, όπως ορίζει ο νόμος. Οι δε υπερωρίες, δεν είναι «αναγκαστικές» καθώς ο εργαζόμενος μπορεί να αρνηθεί – σε περίπτωση πάντως που αποδεχθεί τις έξτρα ώρες εργασίας, πληρώνεται επίσης έξτρα. Άδειες και νόμιμα επιδόματα καταβάλλονται επίσης όπως πρέπει. Αν και όλα αυτά θεωρούνται αυτονόητα, σήμερα αξίζει να επισημαίνονται, καθώς όπως πολλοί γνωρίζουν, δεν τηρούνται πάντα και παντού.

Από εκεί και πέρα όμως, η efood έχει κερδίσει τους εργαζόμενούς της διότι πραγματικά στέκεται δίπλα τους: Σε περίπτωση ιατρικής ανάγκης, αναφέρει μία εργαζόμενη: «Όταν αντιμετώπιζα ένα θέμα υγείας που με δυσκόλευε, ήρθε από πάνω η ομάδα μου και βρήκαν τρόπους να με βοηθήσουν κατά την εργασία μου, καθώς ‘δεν υπάρχει κανένας λόγος να ταλαιπωρείσαι Νεκ! Εδώ είμαστε εμείς για ό,τι χρειαστείς’». Την ίδια στιγμή, οι εργαζόμενοι απολαμβάνουν τρεις ημέρες επιπλέον άδειας, αλλά και μία ειδικά «αφιερωμένη» στην ημέρα των γενεθλίων τους, για να την περάσουν όσο πιο διασκεδαστικά μπορούν!

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Διαβάστε επίσης:

Συγκλονίζει η Ιωάννα Παλιοσπύρου: «Δεν είχα δει την εικόνα μου, γυρνούσα το κεφάλι μου από την άλλη»

Πέτρος Φιλιππίδης: Ολόκληρη η απολογία του - «Εμμονική η καταγγέλλουσα», «είχα έρθει σε δύσκολη θέση»

Καιρός: Ισχυρή προειδοποίηση Μαρουσάκη – Έρχονται επικίνδυνες βροχές και καταιγίδες