Οι δηλώσεις Κεδίκογλου μετά τη συνάντηση
Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η συνάντηση του Αντώνη Σαμαρά με τον Ευάγγελο Βενιζέλο και τον Φώτη Κουβέλη.
Μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου δήλωσε ότι:
''Έγινε μία ευρύτατη και σε βάθος συνάντηση των πολιτικών αρχηγών για τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης. Οι τρεις αρχηγοί θα συνεχίσουν να είναι σε επαφή''.
Δείτε το βίντεο:
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS