Το Υπ.Εσ. κατέβαλε οφειλές στους εργαζόμενους του «Βοήθεια στο Σπίτι»
Τη δεύτερη δόση των οφειλόμενων στους εργαζόμενους στο Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», ύψους 10 εκατ. ευρώ, κατέβαλε το υπουργείο Εσωτερικών, με απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Υπενθυμίζεται δε, ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, το εν λόγω πρόγραμμα παρατάθηκε έως τις 31 Μαρτίου 2013, αξιοποιώντας το έμπειρο υπάρχον προσωπικό και εξυπηρετώντας πάνω από 70.000 ηλικιωμένους και ΑμεΑ, που το έχουν ανάγκη.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT