Μήνυμα αισιοδοξίας και ευχές από τον Γιώργο Μουρούτη μέσω Facebook
Το δικό του μήνυμα στους πολίτες, ενόψει των Χριστουγέννων, έστειλε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook ο Γιώργος Μουρούτης.
Ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού, καλεί τον κόσμο να εκμεταλλευτεί τη λιακάδα και τα ανοικτά μαγαζιά και να απολαύσει έτσι την ημέρα, αφήνοντας πίσω τους μίζερους, όπως έγραψε χαρακτηριστικά.
Η χρονιά που ξημερώνει θα είναι χρονιά ανάκαμψης και εξόδου από την κρίση, γράφει ο κ. Μουρούτης και καλεί επίσης τους πολίτες να δείξουν αλληλεγγύη στους διπλανούς τους, που μπορεί να έχουν ανάγκη.

Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS