Σύνοδος Κορυφής - Ολάντ: Θα κάνουμε τα πάντα για να παραμείνει η Ελλάδα στο ευρώ
«Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να παραμείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη», δήλωσε ο Γάλλος πρόεδρος, Φρανσουά Ολάντ, προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής, στις Βρυξέλλες.
«Τονίζουμε ωστόσο στη χώρα ότι θα πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις της», πρόσθεσε ο Γάλλος πρόεδρος.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT