Δ. Γιαννακόπουλος: «Είμαι προβληματισμένος»
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αμέσως μετά το τέλος της χθεσινής αναμέτρησης από τη μία ήταν ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του και την νίκη της ομάδας του, αλλά την ίδια στιγμή ήταν έντονα προβληματισμένος και δεν το έκρυβε, για τη μη αξιοποίηση των Ελλήνων παικτών.
Κάτι μάλιστα που ανέφερε και σε δήλωσή του «Καλή η νίκη και μπράβο στους αθλητές που την κατακτήσανε, αλλά ο φετινός στόχος είναι η αξιοποίηση των Ελλήνων στους οποίους επενδύσαμε και δυστυχώς βλέπω ότι επιδεικτικά αυτό δεν γίνεται. Είμαι πολύ προβληματισμένος».
Πηγή: Onsports.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
09:12
∙
WHAT THE FACT
Αρχαιολόγοι ανακαλύπτουν μια εντελώς άθικτη πόλη των Μάγια κρυμμένη για 1.000 χρόνια
07:20
∙
WHAT THE FACT