Η BMW ανανέωσε την 3άρα
Σχεδόν μετά από μια τριετία η BMW προχώρησε στο facelift του εμπορικά πιο επιτυχημένου μοντέλου της παγκοσμίως -κάθε 7η BMW που πωλείται είναι κάποια έκδοση της σειράς 3, είτε λιμουζίνα είτε στέισον (Touring).
00.00/
Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η υιοθέτηση της κυρτής οθόνης με την κλίση προς τον οδηγό που έκανε την εμφάνισή της για πρώτη φορά στα ηλεκτρικά μοντέλα νέας γενιάς των Βαυαρών.
Διαβάστε περισσότερα στο carzine.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
17:42
∙
WHAT THE FACT