ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Geely ποντάρει στις online πωλήσεις στην Κίνα εξαιτίας του κοροναϊού

H Geely ποντάρει στις online πωλήσεις στην Κίνα εξαιτίας του κοροναϊού

Όσο κρατά η επιδημία τόσο θα μειώνονται οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Κίνα και η Geely, όπως και άλλοι κατασκευαστές, αναζητά λύσεις.

Του Γιάννη Σκουφή

Ο παραδοσιακός τρόπος αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου, σε όλες τις χώρες του κόσμου, απαιτεί πλην ελαχίστων εξαιρέσεων την επίσκεψη σε μια εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία. Κάτι που δεν είναι φυσικά θέμα εκτός…

Εκτός και αν υπάρχει μια επιδημία σαν αυτή του κοροναϊού που ειδικά στην Κίνα και ιδιαίτερα στις περιοχές από τις οποίες ξεκίνησε, αναγκάζει τους ανθρώπους να βγαίνουν από τα σπίτια τους μόνο αν είναι ανάγκη. Στις ανάγκες δεν συγκαταλέγεται βέβαια η αγορά αυτοκινήτου, οπότε τις δύο πρώτες εβδομάδες του Φεβρουαρίου οι πωλήσεις στη μεγάλη ασιατική χώρα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο, μειώθηκαν κατά 92%!

Προκειμένου λοιπόν να μπορέσουν, όσο είναι εφικτό, να αναστρέψουν την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί πολλοί κατασκευαστές στρέφονται στις online πωλήσεις. Μεταξύ αυτών και η Geely στον όμιλο της οποίας ανήκει το 100% της Volvo και το 10% της Daimler, της μητρικής εταιρείας της Mercedes.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr

Η Geely λοιπόν δίνει στους υποψήφιους πελάτες της στην Κίνα τη γνωστή δυνατότητα του configurator, της πλήρους διαμόρφωσης δηλαδή του μοντέλου που επιθυμούν, από τον υπολογιστή τους. Στη συνέχεια μπορούν να κλείσουν ένα test drive με το αυτοκίνητο να έρχεται στο σπίτι τους και χωρίς οι υποψήφιοι αγοραστές να έρχονται σε επαφή με πολύ κόσμο.

Η ολοκλήρωση της παραγγελίας γίνεται πάλι online, χωρίς να πρέπει να επισκεφτούν την αντιπροσωπεία, ενώ και η παράδοση του καινούργιου αυτοκινήτου θα γίνει κατ’ οίκον, ενδεχόμενα χωρίς καμία επαφή με άλλους ανθρώπους.