ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτή η πολύ σπάνια Ferrari ήταν κρυμμένη για πολλά χρόνια

Αυτή η πολύ σπάνια Ferrari ήταν κρυμμένη για πολλά χρόνια

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για ένα κλασικό αυτοκίνητο με πολύ μεγάλη αξία που ήταν «χαμένο» για αρκετές δεκαετίες.

Του Γιάννη Σκουφή

Η Ferrari 250 Europa GT είναι ένα από πολύ ξεχωριστά κεφάλαια στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η συγκεκριμένη των φωτογραφιών μας είναι του 1955 και είναι ένα από τα 43 συνολικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν οπότε γίνεται άμεσα αντιληπτή η σπανιότητα.

Κινητήρας είναι ένας V12 Colombo 3.000 κυβικών με ισχύ περίπου 217 ίππων. Όσο για το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 7,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ ώρα.

Ο πρώτος της ιδιοκτήτης ήταν ένας εισαγωγέας ουίσκι και σαμπάνιας στην Ιταλία και κάπου το 1960 είχε πωληθεί στην Καλιφόρνια για να μπει στο γκαράζ ενός συλλέκτη. Ο οποίος είχε και άλλα πολλά κλασικά προπολεμικά αυτοκίνητα, τα περισσότερα Ford και κάποιες λίγες Ferrari.

Με τα χρόνια η 250 Europa GT είχε ξεχαστεί σε μία αποθήκη και με το κοντέρ της να έχει σταματήσει για περίπου τρεις και βάλε δεκαετίες στα μόλις 33.671 χιλιόμετρα. Το πολύ σημαντικό είναι πως στο πέρασμα του χρόνου τα πάντα σε αυτή την Ferrari παρέμειναν αυθεντικά. Μέχρι και οι παλιές πινακίδες της Καλιφόρνια.

Όπως μπορείτε να δείτε το χρώμα είναι το αυθεντικό και μπορείτε να δείτε πάνω του τη φθορά του χρόνου. Αξιοσημείωτη είναι και η σκουριά πάνω στους τροχούς ή στους προφυλακτήρες, ενώ σε εξαιρετική κατάσταση δείχνει το εσωτερικό με το πορτοκαλί δέρμα και το μεγάλο ξύλινο τιμόνι.

Παρά ταύτα με ένα μικρό «γυάλισμα» ή ακόμη καλύτερα με μια μικρή συντήρηση η 250 Europa GT μπορεί να γίνει σαν καινούργια. Ότι πάντως και αν αποφασίσει να κάνει αυτός που θα καταβάλλει από 2,2 έως 2,6 εκατομμύρια δολάρια για να την αποκτήσει (σε δημοπρασία της Gooding & Co. που θα γίνει στις από τις 3 έως 7 Μαΐου) του ευχόμαστε να τη χαρεί όπως της αξίζει…

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.