ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TikTok: Αυτή είναι η νέα εφαρμογή που σαρώνει τα social media – Μπορεί να γίνει το «νέο Instagram»;

TikTok: Αυτή είναι η νέα εφαρμογή που σαρώνει τα social media – Μπορεί να γίνει το «νέο Instagram»;
pixabay

Μία νέα εφαρμογή, με 500 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, που συνδυάζει μουσική και βίντεο «ταράζει» την αγορά των social media και σίγουρα προκαλεί… πονοκέφαλο στο επιτελείο του Zuckerberg.

Το TikTok, γνωστό και ως musical.ly μέχρι και το 2018, είναι μία εφαρμογή που ενώνει τα social media με τη μουσική σε μία πρωτότυπη πλατφόρμα αυτοδημιούργητων βίντεο. Οι χρήστες δημιουργούν, αποθηκεύουν και μοιράζονται βίντεο διάρκειας μέχρι και 15 δευτερολέπτων. Είναι σαν μία ανάμειξη Vine, Instagram και Youtube.

Όπως στα περισσότερα social media, έτσι και σε αυτό, οι χρήστες μπορούν να πατήσουν "like" και να σχολιάσουν άλλα βίντεο, καθώς επίσης να κάνουν remix με αυτά και να τα δημοσιεύσουν μετά. Η εφαρμογή προσφέρει επίσης πολλά φίλτρα και εφέ, όπως γρήγορη και αργή κίνηση, αντιστροφή και άλλα.

Το TikTok έχει φτάσει τους 500 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, εκ των οποίων το 41% είναι ηλικίας 16 έως και 24 ετών, ενώ αναμένεται να ανταγωνιστεί δημοφιλείς εφαρμογές όπως Instagram και Facebook.

H εν λόγω εφαρμογή είναι το νεο προϊόν μιας μεγάλης κινεζικής εταιρίας, της ByteDance, η οποία αναδύθηκε πριν από λίγα χρόνια στο Πεκίνο και κατέκτησε την τοπική αγορά τρέχοντας αρκετές και γνωστές εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης στην Κίνα.

Πώς μπορεί να γίνει κάποιος μέλος

Για να γίνει κανείς μέλος του TikTok αρκεί να κάνει εγγραφή χρησιμοποιώντας έναν αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση email και λογαριασμό Facebook ή Instagram. Ο χρήστης, αφού ολοκληρώσει την εγγραφή του, μπορεί να αναζητήσει δημοφιλείς δημιουργούς, κατηγορίες και Hashtags, ώστε να βρει το βίντεο που ψάχνει.

Η απήχηση του TikTok

Το νέο social media application έχει ήδη εγκατασταθεί από 1.000.000.000 χρήστες παγκοσμίως από τον Φεβρουάριο του 2019, ξεπερνώντας σε downloads το Instagram.

Σημειώνεται ότι το 2018 το TikTok υπήρξε η 4η πιο δημοφιλής εφαρμογή μετά το WhatsApp, το Facebook και το Facebook Messenger.

Σύμφωνα με την Sensor Tower, η εφαρμογή έχει εγκατασταθεί περίπου 80.000.000 στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και περίπου 800.000.000 σε διεθνές επίπεδο. Αυτά τα δεδομένα δεν συμπεριλαμβάνουν τους χρήστες του Android στην Κίνα.

Σημειώνεται επίσης ότι από το 2018, το TikTok διατίθεται σε περισσότερες από 150 αγορές και σε 75 γλώσσες.