Συλλήψεις δύο ιδιοκτητών φυτώριου για οφειλές στο Δημόσιο
Στην σύλληψη δύο Κύπριων ιδιοκτητών φυτωρίου, 50 και 51 χρόνων, προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές, με την κατηγορία της για μη καταβολής χρεών προς το Δημόσιο κατ' εξακολούθηση.
Συγκεκριμένα, οι δύο επιχειρηματίες προσήλθαν αυθορμήτως στο Τμήμα Ασφάλειας Πολυγύρου και συνελήφθησαν, καθώς δεν είχαν καταβάλει προς το Δημόσιο, χρέη συνολικού ύψους 194.077,83 ευρώ.
Οι κατηγορίες που τους βαρύνουν αφορούν στις διατάξεις του άρθρου 98 Π.Κ «Εγκλήματα τελούμενα κατ΄εξακολούθηση», καθώς και του άρθρου 25 παρ. 1δ του Ν. 1882/90, όπως πλέον ισχύει μετά τη τροποποίηση με το άρθρο 3 παρ.1 του Ν.3943/11 «Μη καταβολή χρεών προς το Δημόσιο».
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Χαλκιδικής.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT