Εκτός κινδύνου ο μαθητής που έπεσε από όροφο σχολείου
Εκτός κινδύνου νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» της Πάτρας ο 15χρονος μαθητής, που έπεσε από το μπαλκόνι τρίτου ορόφου στο σχολείο του.
Ο μαθητής ενδέχεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση και οι γιατροί εμφανίζονται αισιόδοξοι για την πορεία της υγείας του.
Άγνωστος παραμένει ο τρόπος που προκλήθηκε το ατύχημα, ενώ η διεύθυνση του σχολείου ερευνά το θέμα.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
10:49
∙
WHAT THE FACT
Η μεγάλη απάτη των ημερολογίων του Χίτλερ που έπεισε ιστορικούς και μέσα ενημέρωσης
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT