Λαμία: Ο γαμπρός πήγε στην εκκλησία με το… αστικό λεωφορείο!
Ενας… γάμος που είχε την δική του πινελιά τελέστηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην περιοχή της Λαμίας και πιο συγκεκριμένα στο δημοτικό διαμέρισμα του Σταυρού.
Όπως καταγράφει το lamianow, ένας επαγγελματίας οδηγός και ιδιοκτήτης αστικού λεωφορείου ξέφυγε από τα συνηθισμένα πηγαίνοντας στην εκκλησία με το όχημα το οποίο οδηγεί καθημερινά βγάζοντας τα προς το ζην.
Διαβάστε περισσότερα στο daynight.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT