Λαμία: Ο γαμπρός πήγε στην εκκλησία με το… αστικό λεωφορείο!
Ενας… γάμος που είχε την δική του πινελιά τελέστηκε το απόγευμα του Σαββάτου στην περιοχή της Λαμίας και πιο συγκεκριμένα στο δημοτικό διαμέρισμα του Σταυρού.
Όπως καταγράφει το lamianow, ένας επαγγελματίας οδηγός και ιδιοκτήτης αστικού λεωφορείου ξέφυγε από τα συνηθισμένα πηγαίνοντας στην εκκλησία με το όχημα το οποίο οδηγεί καθημερινά βγάζοντας τα προς το ζην.
Διαβάστε περισσότερα στο daynight.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
10:49
∙
WHAT THE FACT
Η μεγάλη απάτη των ημερολογίων του Χίτλερ που έπεισε ιστορικούς και μέσα ενημέρωσης
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT