Αγρίνιο: Νεαρός άνδρας κατανάλωσε φυτοφάρμακο - Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ
Νεαρός από το Αγρίνιο φέρεται να κατανάλωσε φυτοφάρμακο - Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ
Συναγερμός σήμανε σήμερα Πέμπτη 30 Μαΐου στις Αρχές για νεαρό άνδρα ο οποίος φέρεται ότι κατανάλωσε φυτοφάρμακο στο χωριό Καινούργιο στο Αγρίνιο.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα kainourgiopress, το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι υπό άγνωστες για την ώρα συνθήκες, με τον άνδρα να γίνεται αντιληπτός από οικείους του, που ενημέρωσαν άμεσα το ΕΚΑΒ.
Ο άνδρας διακομίστηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου όπου μετά τις πρώτες εξετάσεις κρίθηκε αναγκαία η διασωλήνωσή του και η εισαγωγή του στη ΜΕΘ.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
10:49
∙
WHAT THE FACT
Η μεγάλη απάτη των ημερολογίων του Χίτλερ που έπεισε ιστορικούς και μέσα ενημέρωσης
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT