Θεσσαλονίκη: Άγρια επίθεση σκύλου σε 20χρονο και 49χρονη - Ξέφυγε από αυλή σπιτιού
Αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ωραιοκάστρου πέρασαν χειροπέδες στη 49χρονη ιδιοκτήτρια
Άγρια επίθεση δέχθηκαν το πρωί της Τετάρτης από σκύλο ένας 20χρονος και μια γυναίκα 49 ετών, στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης.
Πιο συγκεκριμένα, ο σκύλος φαίνεται ότι ξέφυγε από αυλή σπιτιού ενώ τα δυο άτομα χρειάστηκε να μεταφερθούν σε νοσοκομείο της πόλης για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Στη συνέχεια, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ωραιοκάστρου πέρασαν χειροπέδες στην ιδιοκτήτρια του σκύλου. Στη συλληφθείσα βεβαιώθηκαν σχετικά διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.900 ευρώ και με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος της, θα οδηγηθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT