ΣΟΚ: Μαθητής εισέβαλε με μαχαίρι σε Γυμνάσιο επειδή τον απέβαλαν!
Πανικός επικράτησε σε Γυμνάσιο που βρίσκεται στην οδό Σουρμελή στην πλατεία Βάθη.
Μαθητής εισέβαλε στις έντεκα χθες το πρωί στο χώρο του σχολείου και κρατώντας μαχαίρι άρχισε να απειλεί μαθητές και καθηγητές.
Αιτία ήταν η αποβολή που είχε πάρει ο 16χρονος με καταγωγή από την Αλγερία και αποφάσισε να εκδικηθεί τους καθηγητές του.
Τελικά στο άκουσμα των σειρήνων των περιπολικών της αστυνομίας τράπηκε σε φυγή, ωστόσο οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ τον εντόπισαν και τον συνέλαβαν κοντά στην Ομόνοια.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
10:49
∙
WHAT THE FACT
Η μεγάλη απάτη των ημερολογίων του Χίτλερ που έπεισε ιστορικούς και μέσα ενημέρωσης
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT