Πορεία συμπαράστασης στους εργαζόμενους του Μετρό και στην Πάτρα
Ολοκληρώθηκε η πορεία που ξεκίνησε λίγο νωρίτερα από Αριστερές Οργανώσεις - ΣΎΡΙΖΑ - Φοιτητικούς Συλλόγους και αντεξουσιαστές, σε ένδειξη συμπαράστασης στους εργαζόμενους του Μετρό.
Οι διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Όλγας και πορεύτηκαν στους κεντρικούς δρόμους, ενώ κατέληξαν στο πρώην Παράρτημα του Πανεπιστημίου, στην οδό Κορίνθου.
Σύμφωνα με το Patrastimes.gr, την πορεία ακολουθεί διακριτικά διμοιρία των ΜΑΤ.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT