Χωρίς λεωφορεία για έξι ώρες η Αττική
Σε εξάωρη στάση εργασίας θα προχωρήσουν την Πέμπτη οι εργαζόμενοι των λεωφορείων στην Αθήνα.
Το «χειρόφρενο» θα μπει από τις 11:00 το πρωί έως τις 17:00 το απόγευμα.
Η απόφαση πάρθηκε κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των εργαζομένων της ΕΘΕΛ, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, η οποία έχει ως αντικείμενο τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες και τη διατήρηση και υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας στην οποία εμμένουν οι εργαζόμενοι.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
10:49
∙
WHAT THE FACT
Η μεγάλη απάτη των ημερολογίων του Χίτλερ που έπεισε ιστορικούς και μέσα ενημέρωσης
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT