Εξιτήριο για τους δύο φοιτητές του ΤΕΙ Λάρισας
Εξιτήριο αναμένεται να λάβουν οι δύο φοιτητές του ΤΕΙ Λάρισας που νοσηλεύονταν στην πνευμονολογική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της πόλης, έπειτα από την τραγωδία με το μαγκάλι.
Ο ένας αναμένεται να βγει σήμερα, ενώ ο δεύτερος μέχρι την Τετάρτη. Σταθερή είναι η κατάσταση του τρίτου φοιτητή, στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT