Θεσσαλονίκη: Σβήστηκε η φωτιά στο εργοστάσιο στη Σταυρούπολη
Τις τελευταίες μικροεστίες της φωτιάς, που εκδηλώθηκε στο εργοστάσιο επιπλοποιίας "Mexil"στο Δερβένι Θεσσαλονίκης, σβήνουν αυτοί την ώρα οι πυροσβέστες.
Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία και κατέστρεψε τμήμα των κτιριακών εγκαταστάσεων. Στην κατάσβεση συμμετείχαν 25 περίπου πυροσβέστες με 10 υδροφόρα οχήματα.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT