'Αγιο Ορος: Oι μοναχοί αποσύρθηκαν στα κελιά τους για προσευχή
Οι Αγιορείτες μοναχοί θα απέχουν ακόμα και από το νερό για ένα τριήμερο.
Μετά το πέρας του εσπερινού της μετανοίας που τελέστηκε οι μοναχοί αποσύρθηκαν στα κελιά τους και μέχρι την Τετάρτη το απόγευμα θα ζουν προσευχόμενοι. Η επικοινωνία με τον κόσμο διακόπτεται εντελώς. Τράπεζα(φαγητό) δεν θα υφίσταται.
Σε πολλά ησυχαστήρια της Αγιορείτικης ερήμου η αποχή από νερό και τροφή τηρούνται αυστηρά, όπως είπε στο ''Αγιορείτικο Βήμα'' ο γέροντας Βλάσιος από το ασκηταριό της γεννήσεως του Χριστού στα ξακουστά Κατουνάκια.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT