Έδωσαν αλκοόλ σε ανήλικους
Ιδιοκτήτης μπαρ στη παραλιακή του Ρεθύμνου, έδωσε αλκοόλ σε ανήλικους μαθητές.
Το περιστατικό αποδεικνύει πως οι υπεύθυνοι συνεχίζουν να παρανομούν εις βάρος παιδιών που αγνοούν τους κινδύνους των οινοπνευματωδών.
Αστυνομικοί της υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρεθύμνου, κατά τη διάρκεια σχετικών ελέγχων, διαπίστωσαν ότι τέσσερις ανήλικοι ηλικίας 16 ετών, είχαν καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ. Οι ένστολοι οδήγησαν τους νεαρούς στο τμήμα, στο οποίο και κάλεσαν τους γονείς τους.
Σε βάρος του ιδιοκτήτη σχηματίστηκε δικογραφία.
Πηγή: flashnews.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
10:49
∙
WHAT THE FACT
Η μεγάλη απάτη των ημερολογίων του Χίτλερ που έπεισε ιστορικούς και μέσα ενημέρωσης
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT