Στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ την Πέμπτη
Οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) θα προχωρήσουν σε στάσεις εργασίας την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου, συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση που κήρυξε η ΓΣΕΕ.
Την Πέμπτη, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 08:30 το πρωί και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Από τον ΟΑΣΘ διευκρινίζεται ότι τα πρώτα πρωινά δρομολόγια των γραμμών, θα πραγματοποιηθούν σταδιακά μετά τις 08:00 π.μ. και έως τις 08:30 π.μ., αναλόγως της αποστάσεως των αφετηριών και τερμάτων από τα αμαξοστάσια.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS