NASA: Στο «κυνήγι» των UFO με ειδική ομάδα - «Δεν ξέρουμε τι αποτελεί το 95% του σύμπαντος»

Ειδική ομάδα για τα ανεξήγητα φαινόμενα συγκροτεί η NASA

Η NASA αναλαμβάνει δράση για να ρίξει φως σε ένα μυστήριο που απασχολεί την ανθρωπότητα, σχηματίζοντας ειδική επιτροπή για τη διερεύνηση των Αγνώστων Εναερίων Φαινομένων

Η NASA ξεκινά μια μελέτη για τα ΑΤΙΑ στο πλαίσιο μιας νέας ώθησης προς την «επιστήμη υψηλού κινδύνου και υψηλών επιπτώσεων» όπως διεμήνυσε, σε μία προσπάθεια να προλάβει τις αντιδράσεις από την επιστημονική κοινότητα.

Η διαστημική υπηρεσία ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι δημιούργησε μια ανεξάρτητη ομάδα για να δει πόσες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο κοινό για το θέμα και πόσες περισσότερες χρειάζονται για να κατανοηθούν οι «ανεξήγητες θεάσεις». Οι ειδικοί θα εξετάσουν επίσης τον καλύτερο τρόπο χρήσης όλων αυτών των πληροφοριών στο μέλλον.

Ο επικεφαλής της επιστημονικής αποστολής της NASA, Τόμας Ζουρμπούχεν, αναγνώρισε ότι η παραδοσιακή επιστημονική κοινότητα μπορεί να θεωρεί την ενασχόληση της υπηρεσίας με το αμφιλεγόμενο θέμα ως ένα «είδος ξεπουλήματος», ο ίδιος όμως διαφωνεί κάθετα.

«Δεν αποφεύγουμε τον κίνδυνο για τη φήμη μας», είπε κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκπομπής της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών. «Η ισχυρή μας πεποίθηση είναι ότι η μεγαλύτερη πρόκληση αυτών των φαινομένων είναι ότι πρόκειται για ένα πεδίο φτωχό σε δεδομένα».

Μη Αναγνωρισμένα Εναέρια Φαινόμενα

Η NASA θεωρεί ότι αυτό είναι ένα πρώτο βήμα στην προσπάθεια να εξηγήσει μυστηριώδεις θεάσεις στον ουρανό, γνωστές ως UAPs, ή μη αναγνωρισμένα εναέρια φαινόμενα.

Η μελέτη θα ξεκινήσει αυτό το φθινόπωρο και θα διαρκέσει εννέα μήνες, με κόστος όχι περισσότερο από 100.000 δολάρια. Θα είναι εντελώς ανοιχτή και δεν θα χρησιμοποιηθούν απόρρητα στρατιωτικά δεδομένα.

Η Nasa είπε ότι η ομάδα θα διευθύνεται από τον αστροφυσικό Ντέιβιντ Σπέργκελ, πρόεδρο του Ιδρύματος Simons για την προώθηση της επιστημονικής έρευνας. Σε μια συνέντευξη Τύπου, ο Σπέργκελ είπε ότι η μόνη προκατειλημμένη ιδέα για τη μελέτη είναι ότι τα UAP θα έχουν πιθανώς πολλαπλές εξηγήσεις.

«Πρέπει να προσεγγίσουμε όλα αυτά τα ερωτήματα με μια αίσθηση ταπεινότητας», είπε ο Σπέργκελ. «Πέρασα το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου ως κοσμολόγος. Μπορώ να σας πω ότι δεν ξέρουμε τι αποτελεί το 95% του σύμπαντος. Άρα υπάρχουν πράγματα που δεν καταλαβαίνουμε».