Ρώσοι βρήκαν το αντίδοτο της τοξικής ουσίας που σκότωσε τον Κιμ Γιονγκ Ναμ

Newsroom Newsroom

Ρώσοι βρήκαν το αντίδοτο της τοξικής ουσίας που σκότωσε τον Κιμ Γιονγκ Ναμ

Χημικοί του Πανεπιστημίου Λομονόσοφ της Μόσχας δημιούργησαν νανοσωματίδια, τα οποία είναι σε θέση να εξουδετερώνουν ισχυρά είδη χημικών όπλων, όπως είναι και ο νευροτοξικός παράγοντας VX και άλλοι παρόμοιοι νευροτοξικοί παράγοντες. Την είδηση μεταδίδει το ρωσικό πρακτορείο Ria Novosti, επικαλούμενο σχετικό άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό "Journal of Controlled Release".

"Πολύ σημαντική είναι η απλότητα της μεθόδου μας, καθώς τα παρασκευάσματά μας μπορούμε να τα δημιουργήσουμε μέσω μιας απλής ανάμειξης υδατικών διαλυμάτων, που περιέχουν υψηλής καθαρότητας ένζυμο και ένα ασφαλές βιοσυμβατό πολυμερές", δηλώνει ο ρώσος χημικός Αλεξάντρ Καμπάνοφ που συμμετείχε στην έρευνα.

Επισημαίνει μάλιστα ότι η διαδικασία αυτή "αυτοσυντελείται μέσω των ηλεκτροστατικών αλληλεπιδράσεων που αναπτύσσονται μεταξύ της πρωτεΐνης και του πολυμερούς".

Τα πλέον τοξικά χημικά όπλα, τα οποία επιφέρουν τον θάνατο μέσα σε λίγα λεπτά και μάλιστα με την ελάχιστη ποσότητα, ανήκουν στην ομάδα των λεγόμενων φωσφορικών οργανικών χημικών ενώσεων. Οι ουσίες αυτές δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά επί ναζιστικής Γερμανίας στα τέλη της δεκαετίας του 1930, ωστόσο χρησιμοποιήθηκαν ευρέως στην πολεμική βιομηχανία μόνο στα μέσα του περασμένου αιώνα, όταν δημιουργήθηκαν τα πιο επικίνδυνα είδη αυτών των ουσιών, όπως το νευροπαραλυτικό τοξικό αέριο VX και το σοβιετικής παραγωγής ανάλογο του V.

Όλα τα αποθέματα VX, VR, σαρίν και άλλων τοξικών αερίων, με βάση τη Διεθνή Σύμβαση για τα χημικά όπλα η οποία απαγορεύει την ανάπτυξη, παραγωγή, αποθήκευση και χρήση χημικών όπλων, θα πρέπει να καταστραφούν. Η εν λόγω Σύμβαση τέθηκε σε εφαρμογή στις 29 Απριλίου 1997.

πηγη ΑΠΕ

Κορονοϊός: Απίστευτες εικόνες στον ουρανό! Δείτε τι κατέγραψαν τα ραντάρ (pics)

15:23

Το μόνο πιάτο που χρειάζεσαι στο σπίτι είναι αυτό εδώ

15:20

Κορονοϊός - Εκκλησίες: Παράταση στο «λουκέτο»

15:15

Κορoνοϊός - Απαγόρευση κυκλοφορίας: 1.400 παραβάσεις και 7 συλλήψεις το Σάββατο

15:14

Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση: Μήπως τα μωρά κλαίνε λόγω καούρας;

15:10