Τραγωδία με 16χρονη: Ένα δείπνο της στοίχισε τη ζωή
Μία 16χρονη πήγε για φαγητό με τους γονείς της απόγευμα της Τρίτης (30/1) σε εστιατόριο στην Πέγεια.
Μετά την κατανάλωση φαγητού ένιωσε έντονη αδιαθεσία και αμέσως μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό νοσηλευτήριο με σημάδια αλλεργίας.
Διαβάστε περισσότερα στο: Newsbomb.com.cy
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT