MEDIA

ΑΝΤ1: Τι τηλεθέαση φέρνει το Μουντιάλ – Ο μεγάλος αντίπαλος

ΑΝΤ1: Τι τηλεθέαση φέρνει το Μουντιάλ – Ο μεγάλος αντίπαλος

Τι έδειξαν οι πίνακες της Nielsen για το μεγάλο ρίσκο που πήρε το κανάλι του Αμαρουσίου.

Η απόφαση του Ομίλου ΑΝΤ1 να προβάλλει από την ελεύθερη τηλεόραση τους αγώνες του Μουντιάλ θεωρήθηκε μεγάλο ρίσκο. Ο λόγος είναι ότι «θυσιάζει» ένα μεγάλος μέρος του προγράμματός του ΑΝΤ1 («Rouk Zouk», «5Χ5», όπως και οι σειρές στην prime time μπήκαν στον πάγο) για να μεταδίδει τους ποδοσφαιρικούς αγώνες.

Όπως αποτυπώνεται, όμως, στους πίνακες της Nielsen, το πρόσημο είναι θετικό για τις πρώτες ημέρες προβολής. Σύμφωνα με το top 10 των προγραμμάτων με την υψηλότερη τηλεθέαση, στο σύνολο του κοινού και στο σύνολο της ημέρας, την Τετάρτη, δύο ματς βρέθηκαν στην δεκάδα. Συγκεκριμένα, στις 21.00, μεταδόθηκε ο αγώνας μεταξύ Βελγίου-Καναδά που συγκέντρωσε 18,6% στο σύνολο. Ποσοστό που μεταφράζεται σε 828.000 τηλεθεατές. Αντίστοιχα, ο αγώνας Ισπανία-Κόστα Ρίκα, που προβλήθηκε στις 18.00 χθες, άγγιξε το 18,2% στο σύνολο και κατάφερε να προσελκύσει 637.000 τηλεθεατές.

Στον ίδιο πίνακα παρατηρούμε ότι μεγάλοι νικητές είναι τα σίριαλ. Στις τρεις πρώτες θέσεις βλέπουμε «Σασμό», «Γη της Ελιάς», «Μαύρο Ρόδο», όπου σημείωσαν εντυπωσιακά ποσοστά από τις 21.00 έως τις 24.00 που «παίζουν». Συγκεκριμένα, η σειρά του ALPHA έκανε 30,1% στο σύνολο, η δραματική σειρά του MEGA 26,2% ενώ το «Ρόδο» 25,6%. H μυθοπλασία αποδεικνύει και πάλι ότι έχει αποκτήσει το δικό της φανατικό κοινό, τη φετινή σεζόν, που δεν αλλάζει συνήθειες και συντονίζεται για να παρακολουθήσει τις καθηλωτικές εξελίξεις.

Τη δεκάδα του top 10 της Nielsen συμπληρώνουν «Ο παράδεισος των Κυριών» του ALPHA με 21,1%, η παραγωγή «Αυτή η νύχτα μένει» επίσης του ALPHA με ποσοστό 19%, το «Deal» του ίδιου καναλιού με 19,1% αλλά και το βραδινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ με τη Σία Κοσιώνη. Μάλιστα, είναι το μόνο ενημερωτικό φορμάτ που βρίσκεται στην λίστα με ποσοστό 15,1% και 587.000 τηλεθεατές.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει και η συνέχεια, ώστε να καταλάβουμε αν όντως οι αγώνες του Μουντιάλ «ζορίζουν» τον ανταγωνισμό και δημιουργούν νέα δεδομένα στην τελική κατάταξη.

Ακολουθήστε το Newsbomb και στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαβάστε ακόμα:

Τηλεθέαση: Η βραδινή ζώνη ανήκει στον «Σασμό» - Σάρωσε η σειρά

Τηλεθέαση: Ο νικητής της πρωινής ζώνης και τα νούμερα των ανταγωνιστών

Τηλεθέαση: Ποια σειρά του ΑΝΤ1 ανεβαίνει «επικίνδυνα»