Χωρίς δελτίο και σήμερα η ΕΡΤ
Χωρίς κεντρικό δελτίο ειδήσεων θα μείνει και σήμερα η ΕΡΤ λόγω της πεντάωρης στάσης απεργίας που έχουν κηρύξει οι εργαζόμενοι.
Χωρίς κεντρικό δελτίο ειδήσεων θα μείνει και σήμερα η ΕΡΤ λόγω της πεντάωρης στάσης απεργίας που έχουν κηρύξει οι εργαζόμενοι.
Η νέα στάση έχει προγραμματιστεί από τις 18:00 έως τις 23:00. «Κόκκινο» πανί για τους εργαζόμενους είναι τα σχέδια συρρίκνωσης της ΕΡΤ και τα σενάρια για λουκέτο σε ΕΤ-3 και ΕΤ-1.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS