ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Bumper Hack 2018: «Ασημένιοι» με οικολογικό μήνυμα imba & Reprise

Bumper Hack 2018: «Ασημένιοι» με οικολογικό μήνυμα imba & Reprise

Ασημένιο βραβείο απέσπασαν imba & Reprise για τη συμμετοχή τους με τίτλο: «Planet of Plastic» στο διαγωνισμό Bumper Hack 2018, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά από την ΕΔΕΕ, με στόχο να αναδείξει τη σημασία του video advertising στο σύγχρονο τοπίο επικοινωνίας.

Ξεχωρίζοντας ανάμεσα από 35 συμμετοχές εταιριών επικοινωνίας, το YouTube bumper ad «Planet of Plastic» αξιοποίησε στρατηγικά και δημιουργικά τις δυνατότητες του μέσου με στόχο να μεταδώσει ένα δυνατό μήνυμα με κοινωνικό περιεχόμενο μέσα στον ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο των 6 δευτερολέπτων που προσφέρει το συγκεκριμένο ψηφιακό φορμάτ.

Το bumper ad «Planet of Plastic», με τη λιτή αισθητική του και με ένα tagline σε σχήμα αντίθεσης, ξεχώρισε καθώς μέσα σε 6 μόλις δευτερόλεπτα η ρεαλιστική δύναμη της εικόνας σε συνδυασμό με την επίκληση στο συναίσθημα κατάφερε να κεντρίσει την προσοχή του καταναλωτή, να μεταδώσει το κεντρικό μήνυμα για την προστασία των θαλασσών και να εξασφαλίσει την δυνητική αποτελεσματικότητα της καμπάνιας, μέσα από την τελική κινητοποίηση του καταναλωτή να αλλάξει βλαβερές για το περιβάλλον συνήθειες.

Για τη σύλληψη και την υλοποίηση της ιδέας τις δυνάμεις τους ένωσαν η imba, το δημιουργικό unit του ομίλου IPG Mediabrands, με τη Reprise, που αποτελεί το digital marketing unit καθώς και επίσημο Google Premier Partner.
Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε τη Τρίτη 10 Ιουλίου 2018 και η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε στις Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018 στον κήπο του Νομισματικού Μουσείο.