To KKE για τα λάθη στον ΕΝΦΙΑ
Στα λάθη του υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά τον ΕΝΦΙΑ αναφέρεται με ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.
«Μονιμοποίηση των χαρατσιών για το λαό και φοροαπαλλαγές για τους επιχειρηματικούς ομίλους, αυτή είναι η μεγαλύτερη αδικία και δεν διορθώνεται, γιατί επιβάλλεται από τον καπιταλιστικό δρόμο ανάπτυξης κυβέρνησης – ΕΕ – μονοπωλίων», τονίζει.
Διαβάστε επίσης:
ΕΝΦΙΑ: Κι όμως! Κάποιοι πλήρωσαν ήδη την πρώτη δόση
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT