Δ. Γιαννακόπουλος: «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο...»
Με μια λακωνική, αλλά απολύτως περιεκτική δήλωση, ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, απάντησε στις διαμαρτυρίες και τα παράπονα των αδερφών Αγγελόπουλων, για την απώλεια του Κυπέλλου Ελλάδας.
«Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Πόσο περισσότερο όταν επί μια δεκαετία είναι ο καλύτερός μας πελάτης, όπως ο Ολυμπιακός και οι Αγγελόπουλοι» τόνισε με νόημα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Πηγή: onsports.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT