Έβγαλαν μαχαίρι στη μέση του δρόμου
Απίστευτο είναι το θράσος των ληστών που δεν διστάζουν να βγάλουν μαχαίρι στη μέση του δρόμου και μάλιστα μέρα μεσημέρι.
Λίγο πριν από τις 14:00 στις Αχαρνές, δύο άγνωστοι απείλησαν με ένα μαχαίρι έναν άνδρα και του πήραν τα χρήματα που είχε πάνω του. Στη συνέχεια οι δράστες επιβιβάστηκαν σε μία μοτοσυκλέτα και τράπηκαν σε φυγή.
Οι άνδρες της αστυνομίας διεξάγουν έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δύο δραστών.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
07:20
∙
WHAT THE FACT