ΕΛΛΑΔΑ

Εκπτώσεις: Αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού - Η νέα πλατφόρμα καταγγελιών

Χειμερινές εκπτώσεις
Eurokinissi

Πού μπορούν να κάνουν καταγγελίες για τις εκπτώσεις σε περίπτωση που δεν τηρούνται οι νόμοι, σύμφωνα με τον Τομέα Προστασίας Καταναλωτή. 

Στον νέο ιστότοπο της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου (Τομέας Προστασίας Καταναλωτή), μπορούν οι καταναλωτές να ενημερώνονται για τα δικαιώματα που απορρέουν από την καταναλωτική νομοθεσία που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των Αρχών και να υποβάλλουν καταγγελίες.

Βασικά Στοιχεία

7 κατηγορίες παραβάσεων κατά των συμφερόντων του καταναλωτή

62 διαφορετικά είδη καταγγελιών

Δυνατότητα για υποβολή επώνυμων και ανώνυμων καταγγελιών σε 24 διαφορετικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς

Πρακτικός οδηγός για εκπτώσεις

Σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια χρονικού διαστήματος όχι συντομότερο των τριάντα (30) ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

Όταν το προϊόν κυκλοφορεί στην αγορά για λιγότερο από τριάντα (30) ημέρες, ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια χρονικού διαστήματος δέκα (10) ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Όταν η μείωση της τιμής αυξάνεται προοδευτικά, ως προγενέστερη τιμή νοείται η τιμή χωρίς τη μείωση της τιμής πριν από την πρώτη εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

Σχετικές ειδήσεις

Χειμερινές εκπτώσεις: Πόσο θα διαρκέσουν - Οι Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά

Εκπτώσεις: Κρίσιμη για την κατανάλωση η μείωση των τιµών ενέργειας

Χειμερινές εκπτώσεις: Τι να προσέξουν οι καταναλωτές - Τα πρόστιμα