Κατάληψη στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους από την ΠΟΕ - ΟΤΑ
Συμβολική κατάληψη στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί μέλη της ΠΟΕ - ΟΤΑ, για το ασφαλιστικό.
Περίπου 30 μέλη της ΠΟΕ - ΟΤΑ μπήκαν στο κτίριο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και κατευθύνθηκαν στον 3ο όροφο του κτιρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες έκαναν κατάληψη στο γραφείο του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Γιώργου Χουλιαράκη.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT