Κατάληψη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος από ταξιτζήδες
Οι αυτοκινητιστές πραγματοποίησαν μηχανοκίνητη πορεία...
Την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος κατέλαβαν λίγο μετά τις 11.00 το πρωί οι ιδιοκτήτες ταξί της Πάτρας.
Οι αυτοκινητιστές πραγματοποίησαν μηχανοκίνητη πορεία από το Παμπελοποννησιακό Στάδιο που συγκεντρώθηκαν νωρίς το πρωί προς τη Γενική Γραμματεία Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS