Θεσσαλονίκη: Φωτιά πήρε αυτοκίνητο του Δήμου Θέρμης
Αυτοκίνητο του Δήμου Θέρμης τυλίχτηκε σήμερα (9/1/2019) πριν από λίγο, στις φλόγες στην αερογέφυρα της Θέρμης.
Ειδικότερα, το ΙΧ βρισκόταν εν κινήσει και ξαφνικά ξέσπασε η φωτιά χωρίς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός. Το όχημα κάηκε ολοσχερώς.
Οι εργαζόμενοι του δήμου Θέρμης είναι καλά στην υγεία τους.
πηγη thessnews.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:40
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η παραλία όπου άνδρες και γυναίκες κολυμπούν με έναν τοίχο ανάμεσά τους
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
18:40
∙
WHAT THE FACT