Greenpeace: Περισσότερη τοξική η λάσπη από την Ουγγαρία
Στους πέντε ανέρχονται πλέον οι νεκροί στην Ουγγαρία από τη διαρροή κόκκινης λάσπης μετά το δυστύχημα που σημειώθηκε σε...
Στους πέντε ανέρχονται πλέον οι νεκροί στην Ουγγαρία από τη διαρροή κόκκινης λάσπης μετά το δυστύχημα που σημειώθηκε σε εργοστάσιο αλουμινίου.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ουγγρικής υπηρεσίας αντιμετώπισης καταστροφών Τίμπορ Τόμπσον, το επίπεδο της μόλυνσης από την κόκκινη τοξική λάσπη στην Ουγγαρία έχει μειωθεί και ο Δούναβης δεν έχει υποστεί ζημία.
Ωστόσο, τα πρώτα αποτελέσματα από τις αναλύσεις της Greenpeace έδειξαν ότι η κόκκινη λάσπη είναι πιο τοξική από τις αρχικές εκτιμήσεις της κυβέρνησης της Ουγγαρίας. Με ανακοίνωσή της προειδοποίησε για τον κίνδυνο μόνιμης μόλυνσης με βαρέα μέταλλα.
«Θεωρούμε περίεργο το ότι οι ουγγρικές αρχές δεν ενημέρωσαν τα θύματα για τους κινδύνους από τις ουσίες που περιέχονται στη λάσπη» δήλωσε, σε συνέντευξη τύπου στη Βιέννη, στέλεχος της οργάνωσης.