ΚΟΣΜΟΣ

Μαλαισία: Πιλότος «αυτοκτονίας» έθαψε στον «υγρό τάφο» τους επιβάτες της MH370 - Το νέο σενάριο

Μαλαισία: Πιλότος «αυτοκτονίας» έθαψε στον «υγρό τάφο» τους επιβάτες της MH370 - Το νέο σενάριο

Βρετανός πιλότος που συμμετείχε σε φάση των ερευνών ισχυρίζεται πως ο πιλότος του εξαφανισμένου αεροσκάφους των Μαλαισιανών Αερογραμμών, ήθελε να αυτοκτονήσει παίρνοντας μαζί τους όλους τους επιβαίνοντες

Η πτήση MH370 της Malaysia Airlines και οι επιβάτες της έχουν ταφεί σε μια ωκεάνια τάφρο αφού ο πιλότος της έριξε το αεροπλάνο ως μέρος μιας συνωμοσίας μαζικής δολοφονίας-αυτοκτονίας, ισχυρίζεται Βρετανός ειδικός της αεροπορίας.

Ο Βρετανός πιλότος Simon Hardy συμμετείχε στην επίσημη έρευνα για το Boeing 777, το οποίο εξαφανίστηκε πάνω από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας στις 8 Μαρτίου 2014 και δεν βρέθηκε ποτέ.

Το 2015, επιβιβάστηκε από το Αυστραλιανό Γραφείο Ασφάλειας Μεταφορών για να εντοπίσει το χαμένο αεροπλάνο, το οποίο εξαφανίστηκε 39 λεπτά αφότου αναχώρησε από την Κουάλα Λουμπούρ για το Πεκίνο με 239 επιβάτες και μέλη του πληρώματος.

Ο Χάρντι χρησιμοποίησε τους καλύτερους προσομοιωτές πτήσης στον κόσμο για να εντοπίσει την τοποθεσία του τζετ, ανέφερε η Sun.

Σε δηλώσεις ο Χάρντι είπε ότι πιστεύει ότι ο πιλότος του αεροπλάνου, ο Ζαχαρί Αχμάντ Σαχ, είχε σχεδιάσει να σκοτώσει όλους όσοι βρίσκονταν στο αεροπλάνο - και ένιωσε αρρωστημένη ευχαρίστηση εκτελώντας το σχέδιο αυτοκτονίας του.

Το FBI κατέληξε σε παρόμοιο συμπέρασμα εν μέσω της αρχικής έρευνας.

Ο Χάρντι είναι πεπεισμένος ότι ο 53χρονος πιλότος, είχε στόχο να θάψει το αεροπλάνο στη Ζώνη Geelvinck, μια τάφρο που εκτείνεται εκατοντάδες μίλια κάτω από τον νότιο Ινδικό Ωκεανό.

Ποτέ δεν μπόρεσε να αποδείξει τη θεωρία του πριν ακυρωθεί η έρευνα το 2017, αλλά είναι πεπεισμένος ότι το αεροπλάνο κατέληξε στην επιρρεπή σε σεισμό περιοχή.

Η θεωρία του βασίστηκε σε ενδείξεις, συμπεριλαμβανομένων αιτημάτων για επιπλέον καύσιμα και επιπλέον οξυγόνο για το πιλοτήριο, αλλά όχι την καμπίνα, πριν το αεροπλάνο απογειωθεί, καθώς και την έλλειψη συντριμμιών και περίεργων δορυφορικών πινακίδων ή «χειραψιών».

Το πρόσθετο καύσιμο και το οξυγόνο θα επέτρεπαν στον Σαχ να πετάξει το αεροπλάνο χωρίς ανίχνευση για άλλες επτά ώρες στη μέση του πουθενά, με τους επιβάτες και το πλήρωμα να πέφτουν αναίσθητα προτού εγκαταλείψει το αεροσκάφος, είπε ο Χάρντι.