Κύπρος: «Για πού το βαλες καρδιά μου» τραγούδησαν στον Κυπριανό οι συμμαθητές του (vid)
Με τρισάγιο και το τραγούδι «Για που το βαλες καρδιά μου» τίμησαν οι μαθητές του Λυκείου Κοκκινοχωρίων «Φώτη Πίττα» την μνήμη του Κυπριακού Παπαϊωάννου, ένα χρόνο μετά την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη που έκοψε το νήμα της ζωής στον 23χρονο φοιτητή Νομικής.
Ο άτυχος Κυπριανός φοίτησε στο Μουσικό Σχολείο Κοκκινοχωρίων και διακρινόταν για το ήθος, την καλοσύνη και το ταλέντο του στο τραγούδι και την κιθάρα.
Διαβάστε περισσότερα στο iellada.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT