MEDIA

Τηλεθέαση: Συνεχίζονται οι μάχες στη βραδινή ζώνη - Ποιος κερδίζει

Τηλεθέαση: Συνεχίζονται οι μάχες στη βραδινή ζώνη - Ποιος κερδίζει
Pixabay

Τηλεθέαση: Survivor All Star ή Σασμός νικά και ξεχωρίζει;

Περισσότερο από κάθε άλλη φορά, η βραδινή ζώνη έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Τα πιο δημοφιλή προγράμματα καλούνται να διασταυρώσουν τα ξίφη τους και να διεκδικήσουν την πρώτη θέση στους πίνακες της Nielsen.

Έτσι, χθες Πέμπτη, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η παραγωγή μυθοπλασίας του ALPHA «Σασμός» έκανε 25,4% στο σύνολο και 23,7% στους τηλεθεατές 18-54. Το δραματικό σίριαλ όχι μόνο έχει κερδίσει το κοινό, αλλά εδώ και δύο σεζόν καταφέρνει να «ξεγλιστρά» από τον ανταγωνισμό και να πιάνει κορυφή.

Την ίδια ώρα, «Η Γη της ελιάς» στο MEGA σημείωσε 22,5% στο σύνολο και 15,7% στο δυναμικό κοινό. Το «Μαύρο Ρόδο», που πήρε το lead in, έκανε 19,8% στο σύνολο και 14,5% στο δυναμικό κοινό.

Η σειρά «Αυτή η νύχτα μένει» του ALPHA, που παίρνει τη σκυτάλη από τον «Σασμό», έκανε 14,6% στο σύνολο και 14% στους τηλεθεατές 18-54.

Η σειρά του ΑΝΤ1, «Friend», έκανε 5,1% και 6,5% αντίστοιχα.

Στο κομμάτι των ριάλιτι, το «Survivor All Star» ξεχώρισε με 19,7% στο σύνολο και 20,2% στους τηλεθεατές 18-54. Το παιχνίδι επιβίωσης αποδεικνύει ότι έχει το δικό του σταθερό κοινό, που δεν αλλάζει συχνότητα για να παρακολουθήσει τα όσα συμβαίνουν στις παραλίες του Άγιου Δομίνικου.

Το «MasterChef» έκανε, χθες, 9,5% στο σύνολο και 14% στο δυναμικό κοινό.

Στη ζώνη των 20.00, οι «Ράδιο Αρβύλα» έκαναν 15,4% στο σύνολο και 19,5% στους τηλεθεατές 18-54. «Ο Παράδεισος των Κυριών» άγγιξε το 22,6% στο σύνολο και το 19,9% στο δυναμικό κοινό.

Σχετικές ειδήσεις

Τηλεθέαση: Εντυπωσιακά νούμερα για τον Σασμό - Τι έκανε το Survivor

Τηλεθέαση: Τι ποσοστά σημειώνει το Survivor All Star μετά την είσοδο των νέων παικτών

Τηλεθέαση: Τι έκανε η πρωινή ζώνη του MEGA μετά τις αλλαγές