Ο Γιώργος Παπαδάκης για τον θάνατο της αδερφής του
Στη θέση του στο Πρωινό ΑΝΤ1 επέστρεψε σήμερα ο Γιώργος Παπαδάκης, μετά την απουσία του λόγω της απώλειας της αδερφής του Μαρίας την περασμένη Παρασκευή.
Ο δημοσιογράφος καλημέρισε κανονικά το τηλεοπτικό κοινό και μερικά λεπτά αργότερα είπε:
"Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι συμπαραστάθηκαν στην προσωπική μου ταλαιπωρία με το χαμό της αδερφής μου την Παρασκευή. Θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους μου εδώ, όταν τους πήρα αργά μετά τα μεσάνυχτα στις 2 να τους πω ότι δεν θα είμαι στη δουλειά. Να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους και εσάς για τα συλλυπητήριά σας που ήταν για μένα ένα βάλσαμεο στις δύσκολες στιγμές που πέρασα. Σας ευχαριστώ πολύ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου".
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:40
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η παραλία όπου άνδρες και γυναίκες κολυμπούν με έναν τοίχο ανάμεσά τους
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
18:40
∙
WHAT THE FACT