Γιώργος Παπαδάκης: «Εγώ θα φύγω από την τηλεόραση, δεν θα με φύγουν»
Τι γίνεται με το συμβόλαιο του Γιώργου Παπαδάκη με τον ΑΝΤ1;
«Τα έχω ξεπεράσει αυτά, δεν έχουμε πια συμβόλαια. Το μόνο πράγμα που έχω πει και θα ξαναπώ, είναι ότι εγώ θα φύγω από την τηλεόραση, δεν θα με φύγουν...».
Διαβάστε περισσότερα στο gossip-tv.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT