Αποχώρησε τελικά η Μαρία Σταματέρη από το Star
Εκτός τηλεόρασης έμεινε η Μαρία Σταματέρη. Ωστόσο, οι επιτελείς του καναλιού βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης νέας φόρμουλας συνεργασίας τους.
Στην κατεύθυνση αυτή η διοίκηση του καναλιού ζήτησε από την κ. Σταματέρη να αναλάβει το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ του «Μελέτησέ το», με την προϋπόθεση όμως να βγει «έξω», και όχι να παραμείνει στο πάνελ της εκπομπής της Ελεονώρας Μελέτη. Η ίδια, όμως, δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα και αρνήθηκε ευγενικά, με αποτέλεσμα να ανοίξει ο δρόμος για την αποχώρησή της, όπως διαβάζουμε στα «Παραπολιτικά».
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
18:40
∙
WHAT THE FACT
Αυτή είναι η παραλία όπου άνδρες και γυναίκες κολυμπούν με έναν τοίχο ανάμεσά τους
18:16
∙
WHAT THE FACT
Πήγε για χαλαρό μπάνιο στην παραλία και κόλλησε με το αυτοκίνητο στην άμμο - Βίντεο
18:40
∙
WHAT THE FACT