ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μία αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία με όφελος το χρόνο των καταναλωτών

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μία αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία με όφελος το χρόνο των καταναλωτών

Είναι αλήθεια πως τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία έχει μεταβάλλει σημαντικά τις αγοραστικές μας συνήθειες και κυρίως, το τον τρόπο που ψωνίζουμε. Και όπως είναι επόμενο, σε μία καθημερινότητά που «τρέχει» με γρήγορους ρυθμούς, αναζητούμε διαρκώς τρόπους για να περιορίσουμε τον χρόνο που ξοδεύουμε, ενώ στο super market περιηγούμαστε από διάδρομο σε διάδρομο, γεμίζοντας το καλάθι μας, κάνοντας όσο πιο γρήγορα μπορούμε για να επιστρέψουμε στις υποχρεώσεις μας.

Αυτό είναι κάτι που η ΑΒ Βασιλόπουλος γνωρίζει καλά. Δεν μας προκαλεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι αξιοποιεί τη δυνατότητα που δίνει η τεχνολογία, για να μας προσφέρει μέσα από τα 602 καταστήματά της, μία νέα, αγοραστική εμπειρία, βγαλμένη από το μέλλον! Πριν κάποιους μήνες, μάλιστα, εγκαινίασε άλλα δύο υπερσύγχρονα σουπερμάρκετ που ξεχωρίζουν για τις καινοτομίες τους. Το ένα κατάστημα βρίσκεται στη συμβολή της Λεωφόρου Κηφισού και Πειραιώς, στο εμπορικό κέντρο Πειραιώς 86, εκτείνεται σε 2.000 τ.μ. και απασχολεί 61 άτομα. Όσο για το δεύτερο, είναι στο Χαλάνδρι, έχει έκταση 1.400 τ.μ. και εκτείνεται σε δύο επίπεδα.

Τι διαφορετικό έχουν τα καταστήματα ΑΒ και ξεχωρίζουν από κάθε άλλο σουπερμάρκετ; Διαθέτουν μια σειρά από καινοτομίες, που αναβαθμίζουν την αγοραστική μας εμπειρία. Και έτσι, μας προσφέρουν διευκολύνσεις, άνεση και μεγαλύτερη ταχύτητα στις αγορές μας, μέσα από σύγχρονες υπηρεσίες που κάνουν ακόμη καλύτερη την εξυπηρέτηση που απολαμβάνουμε.

Βιώνοντας μία high tech εμπειρία αγορών με «γεύση» από το μέλλον

Τα δύο νέα καταστήματα φιλοξενούνται σε φιλικούς και μοντέρνους χώρους, διαθέτουν stand προτεραιότητας για τις αγορές από το τμήμα φρέσκων προϊόντων, που αν το επιθυμεί ο πελάτης μπορεί να δεχτεί μήνυμα στο κινητό του για πότε έρχεται η σειρά του να ψωνίσει, αξιοποιώντας έτσι το χρόνο του σε άλλο τμήμα του καταστήματος. Μέσα στα καταστήματα υπάρχουν οθόνες που μας ενημερώνουν για τα προϊόντα που υπάρχουν στα ράφια και σε προσφορές. Τμήματα, όπως του ιχθυοπωλείου, των τυριών και αλλαντικών, του μανάβικου, καθώς και του Αrmonia, με προϊόντα που μας εξασφαλίζουν μία καλύτερη διατροφή και έναν τρόπο ζωής γεμάτο ευεξία, εξασφαλίζουν πως δεν θα μας λείψει κάτι από το τραπέζι και το νοικοκυριό. . Επιπλέον, χάρη στα info kiosk που υπάρχουν στα τμήματα Κάβα και Armonia, έχουμε τη δυνατότητα να διαβάσουμε αναλυτικά τις πληροφορίες ενός προϊόντος, με ένα απλό σκανάρισμα, πριν το βάλουμε στο καλάθι μας. Ειλικρινά, μοναδικές καινοτομίες που πρωτοπορούν στην αγορά και στοχεύουν στην άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών!

Οι παροχές, βέβαια, δεν περιορίζονται εδώ, αφού χάρη στα ΑΒ Touchpoint των καταστημάτων της ΑΒ, μπορούμε να εκτυπώσουμε ειδικά κουπόνια για να κερδίσουμε γρήγορα μία επιταγή έκπτωσης, ενώ επιλέγοντας τα self check out ταμεία, πληρώνουμε επί τόπου, εξοικονομώντας χρόνο από τις αγορές μας.

Επενδύοντας στη διεύρυνση ενός δικτύου που είναι πάντα δίπλα στους καταναλωτές

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως δεν αρκεί ένας σύγχρονος εξοπλισμός ή ο καινοτόμος σχεδιασμός ενός χώρου, για να απολαμβάνουμε μία πρωτοποριακή και πραγματικά απολαυστική εμπειρία αγορών.

Το προσωπικό ενός καταστήματος παίζει εξίσου ουσιαστικό ρόλο. Και το σίγουρο είναι πως το εξιδεικευμένο προσωπικό της ΑΒ είναι πάντα πρόθυμο να μας εξυπηρετήσει, να λύσει κάθε μας απορία, να μας δώσει ιδέες και προτάσεις μαγειρικής των πρώτων υλών που πωλούνται στο τμήμα του κρεοπωλείου και του ιχθυοπωλείου.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως περίπου 2,2 εκατ. καταναλωτές επιλέγουν σταθερά τα καταστήματα της ΑΒ. Μάλιστα, η μεγάλη προτίμηση του κοινού είναι που έχει οδηγήσει στη σημαντική ανάπτυξη του δικτύου της, το οποίο περιλαμβάνει ιδιόκτητα καταστήματα και franchise.

Μιλώντας με αριθμούς, μόνο την περασμένη χρονιά άνοιξαν 50 καταστήματα, αφού η AB επένδυσε 60 εκατ. ευρώ στη δημιουργία νέων καταστημάτων, την ανακαίνιση των υφιστάμενων, την ψηφιοποίηση των συστημάτων της και τη βελτίωση των υποδομών της εφοδιαστικής αλυσίδας. Μάλιστα, ο αντίστοιχος σχεδιασμός για το 2023 υπολογίζεται πως θα φτάσει μέχρι και τα 60 νέα καταστήματα.

Όλοι οι παραπάνω είναι μόνο μερικοί από τους λόγους που αξίζει να επιλέξουμε ένα από τα υπερσύγχρονα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος για τις αγορές μας! στηρίζοντας μια εταιρεία που νοιάζεται για τους πελάτες και βάζει πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες τους.