ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γιάννης Οικονόμου: «8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του 1555»

Γιάννης Οικονόμου: «8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του 1555»
Γιάννης Οικονόμου για τον ένα χρόνο λειτουργίας του 1555

Γιάννης Οικονόμου: Η ανάρτησή του για τον ένα χρόνο λειτουργίας του αριθμού εξυπηρέτησης 1555

Το 1555 έκλεισε έναν χρόνο λειτουργίας. Ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα ήταν αρκετά χρηστικός για τους περισσότερους πολίτες, οι οποίοι κατάφεραν να εξυπηρετηθούν πιο άμεσα και εύκολα στις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ.

Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου με ανάρτησή του στο Twitter, κάνοντας αναφορά στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστή Χατζηδάκη αναφέρει την ικανοποίηση των πολιτών με τον αριθμό 1555, μέσα σε ένα χρόνο.

Η ανάρτηση του κ. Οικονόμου

«Συμπληρώνεται ένας χρόνος λειτουργίας του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης 1555 για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα. #Με_σχέδιο 8 στους 10 συμπολίτες μας δηλώνουν ικανοποιημένοι από την λειτουργία του. @K_Hatzidakis»

Το 1555 σε μια ματιά

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων:

  1. Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του.
  2. Σε αναγνώριση της αποτελεσματικότητάς του, αλλά και της νέας κουλτούρας που υπηρετεί σε θέματα εξυπηρέτησης του πολίτη, το 1555 διακρίθηκε το Δεκέμβριο του 2021 ως Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων που απονέμει ετησίως το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
  3. Το 1555 καλύπτει σήμερα το σύνολο των εποπτευόμενων φορέων και των υπηρεσιών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ, ΣΕΠΕ, Εργασιακές Σχέσεις, θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης, θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής, ΝΑΤ, ΤΕΜΠΜΕ και ΤΕΚΑ (Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης). Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας με τη Γραμμή για τη Βία κατά των Γυναικών 15900, διαβιβάζοντας άμεσα τις σχετικές κλήσεις στους ειδικούς επιστήμονες.
  4. Προκειμένου να ανταποκριθεί στον αυξανόμενο όγκο των κλήσεων και των αιτημάτων των πολιτών, η λειτουργία του 1555 ενισχύθηκε από τον Φεβρουάριο του 2022 με την ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.
  5. Οι κύριες δραστηριότητες του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing. Η λειτουργία του υποστηρίζεται από ομάδα 1.000 συνολικά ατόμων, στελεχών του υπουργείου, των εποπτευόμενων φορέων και εταιριών του ιδιωτικού τομέα με υψηλή τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την παροχή υπηρεσιών».