Ημερίδα για την Ανακύκλωση από την ΚΕΔΕ και την ΚΕΕ στο ΕΒΕΑ
Με κεντρικό θέμα η «Διαβούλευση για την Ανακύκλωση - Εναλλακτική Διαχείριση Συσκευασιών και άλλων Προϊόντων», η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) και η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων (ΚΕΕ), διοργανώνουν την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, ημερίδα στο ΕΒΕΑ.
Η ημερίδα πραγματοποιείται με αφορμή την κατάθεση του νομοσχεδίου από πλευράς υπουργείου Περιβάλλοντος για την ανακύκλωση, και τη δημόσια διαβούλευση που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT