ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Εγκρίθηκαν 22 εκατ. για σιδηροδρομική γραμμή Βόλου - Λάρισας

Εγκρίθηκαν 22 εκατ. για σιδηροδρομική γραμμή Βόλου - Λάρισας

Ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής για το μέλλον της Μαγνησίας εγκρίθηκε με την διάθεση 22 εκατομυρίων ευρώ για την ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου- Λάρισας, επισημαίνει με ανακοίνωσή της η Περιφερειακή Σύμβουλος κ. Τζούλια Τσαλίκη, εκφράζοντας την ικανοποίηση της για το γεγονός.

Είναι το επιστέγασμα πολύμηνων προσπαθειών των διοικήσεων του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ αλλά και στελεχών των Υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών καθώς και Ανάπτυξης, προσπάθειες τις οποίες στήριξα και παρακολουθούσα στενά, συνεχίζει η κ. Τσαλίκη, όπως γράφει το e-volos.gr.

Για τον λόγο αυτό εξήγγειλα το έργο στη συνέντευξη Τύπου των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ που δόθηκε στις 6 Ιουνίου ως ένα από αυτά που προωθήθηκαν στο προηγούμενο διάστημα παρά τις εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες και τη μείωση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Έγιναν πολλές συναντήσεις και εκπονήθηκαν οι απαιτούμενες μελέτες, ενώ εκτιμάται ότι το έργο θα είναι έτοιμο προς δημοπράτηση στο επόμενο διάστημα με χρονοδιάγραμμα κατασκευής 18 μήνες και αν όλα πάνε καλά θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2014.

Το έργο περιλαμβάνει την απαραίτητη ανακαίνιση της υφιστάμενης γραμμής και στη συνέχεια τα έργα ηλεκτροκίνησης που θα επιτρέπει ταχύτητες ως 120 χιλιόμετρα την ώρα.Το γεγονός αυτό δημιουργεί προοπτικές κατακόρυφης αύξησης και των εμπορευματικών μεταφορών από και προς το Νομό Μαγνησίας.Κατόπιν των προαναφερθέντων είναι σαφές ότι προκύπτει μεγάλο και άμεσο όφελος για το κοινωνικό σύνολο βελτιώνοντας σημαντικά την προσβασιμότητα.

Οι χρόνοι διαδρομής που θα επιτευχθούν μετά την ολοκλήρωση των έργων στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Βόλος-Λάρισα είναι οι εξής: διαδρομή Βόλος-Λάρισα θα γίνεται σε 35 λεπτά, η διαδρομή Βόλος – Θεσσαλονίκη σε 2 ώρες και 10 λεπτά και η διαδρομή Βόλος – Αθήνα σε 3 ώρες και 10 λεπτά. Σύμφωνα με σχετικές μελέτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το κόστος μετακίνησης με ηλεκτροκίνηση είναι το 1/10 του αντιστοίχου με ντιζελοκίνηση εξασφαλίζοντας τις προϋποθέσεις βιωσιμότητας πολλών νέων δρομολογίων. Μελλοντικά θα δρομολογηθούν και υπεραστικά τραίνα με περαιτέρω σημαντική μείωση των χρόνων διαδρομής