Θετικός στον κορονοϊό πρώην παίκτης της ΑΕΚ
Πρώην παίκτης της ΑΕΚ βρέθηκε θετικός στον Covid-19
Ηδη ο ποδοσφαιριστής τέθηκε σε καραντίνα. Όλα τα υπόλοιπα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος της νυν ομάδα του, βγήκαν αρνητικά στο τεστ κορονοϊού που υποβλήθηκαν. Ο πρώην παίκτης της ΑΕΚ δεν έχει συμπτώματα και πλέον θα παραμείνει δύο εβδομάδες στο σπίτι, πριν υποβληθεί σε νέο τεστ για να διαπιστωθεί αν ξεπέρασε το πρόβλημα.
Διαβάστε περισσότερα στο Onsports.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
10:14
∙
WHAT THE FACT
Το τεστ με την σελίδα Α4 στην πόρτα του ψυγείου για να μην σπαταλάτε ρεύμα το καλοκαίρι
10:04
∙
WHAT THE FACT