Συνάντηση ΟΕΝΓΕ - Βορίδη
Στις 2 Ιουλίου πρόκειται να συναντηθεί αντιπροσωπεία της ΟΕΝΓΕ με τον υπουργό Υγείας, Μάκη Βορίδη.
Στη συνάντηση θα συζητηθούν όλα τα σημαντικά ζητήματα της υγείας, που παραμένουν σε εκκρεμότητα, τονίζει η ομοσπονδία νοσοκομειακών γιατρών σε ανακοίνωσή της.
Μετά τη συνάντηση θα ακολουθήσει συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΟΕΝΓΕ.
Διαβάστε επίσης:
Στο τέλος του μήνα η απόφαση για τους ανασφάλιστους - Ψηφίστηκε η σχετική τροπολογία
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:31
∙
ANNOUNCEMENTS
Το ΙΕΜΚ στηρίζει το IAML 2026 και ενισχύει τον διεθνή διάλογο για τη μουσική κληρονομιά
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT